Űrlapon megadható legkisebb pozíció érték "0" vagy "0.00", ajánlott legnagyobb érték = 59.99
Kattints a Start gombra, vagy írj be új adatokat az űrlapra, és kattints a Start gombra.
Tájoló számlap, segít a pozíciók meghatározásában.
Űrlapon:
Szögek száma választható:
    0 = Pozíciókat mi határozzuk meg. Alakzatunk 12 szögig (sarok) határozható meg, és nem forgatható.
    2 = Derékszögű háromszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható.
    3 = Egyenlő oldalú háromszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható. 
    4 = Egyenlő oldalú négyszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható.
    5 = Egyenlő oldalú ötszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható.
    6 = Egyenlő oldalú hatszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható.
    7 = Egyenlő oldalú hétszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható.
    8 = Egyenlő oldalú nyolcszög, pozíciókat program határozza meg. Elforgatható.
 r = Azon kör sugara, mely az alakzat minden sarkát érinti. (Az r növelésével nagyíthatjuk, csökkentésével kicsinyíthetjük alakzat méreteit.)
 x = Kör központjának top kordínátája. (Alakzatot mozgathatjuk, le és fel.)
 y = Kör központjának left kordínátája. (Alakzatot mozgathatjuk, jobbra és balra.)
Megjegyzés:
Left Y értéke, csak egészszám lehet, 50-tól 260-ig. (Alakzat mozgatása, jobbra és balra.)
Elforgatni, csak azon alakzatokat lehet, melyek pozícióit, program határozza meg, szögek száma 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; lehet.
Elforgatás értéke meghatározható 0-tól 60-ig,  0.5 léptékekkel. ( 0; 0.5; 1; 1.5; 2; 2.5; stb.)
| Tájoló számlap, pozíciók meghatározásához. | Példa, a szög pozíciók meghatározásához. | 
|---|---|
|  |  | 
| Űrlap Rajz és adatok megjelenítéséhez, kattints a STAR gombra. | ||||
|---|---|---|---|---|
| Alapértékek meghatározása. Ezek a rajz megjelenésekor is, módosíthatók. | Egyedi rajzok elkészítéséhez, pozíciók meghatározása. Legnagyobb alakzat, 12 szögű lehet. Szögek számát 0-ra kell állítani. Elforgatási lehetőség nincs. | A = B = C = D = | E = F = G = H = | J = K = L = M = | 
| Elforgatáshoz, szögek számát meg kell határozni! Elforgatás = | ||||
|  | moveto(y,x) és lineTo(y,x) pozíciók: rajz.beginPath(); rajz.moveTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.lineTo( , ); rajz.closePath(); --------------------------------------------------------------- Megjegyzés: |